Dobierka - peniaze zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri prevzatí zásielky na výdajnom mieste alebo vodičovi pri doručení.
GoPay - po dokončení nákupu prebehne presmerovanie na platobnú bránu, kde môžete objednávku ihneď uhradiť prostredníctvom platobnej karty, Google Pay, Apple Pay alebo online bankovým prevodom
Bankovým prevodom - výzvu na úhradu objednávky obsahujúcu čiastku, číslo účtu a variabilný symbol, pod ktorým máte úhradu vykonať, obdržíte e-mailom po dokončení nákupu.
Číslo bankového účtu (Fio banka): CZ3420100000002901710148
Výdajné miesto GLS - Parcel shop: | 3,90 € |
Výdajné miesto Packeta (zásielkovňa): | 3,90 € |
Doručenie na adresu kuriérom GLS: | 4,90 € |
Výdajné miesto GLS - Parcel shop: | 4,30 € |
Výdajné miesto Packeta (zásielkovňa): | 4,90 € |
Doručenie na adresu kuriérom GLS: | 5,90 € |
V súčasnosti najrozšírenejší druh prepravy balíkov, predovšetkým vďaka kvalitným službám. Tovar Vám prinesie vodič priamo až domov (predtým Vás vždy telefonicky kontaktuje), alebo si môžete zásielku vyzdvihnúť na depe. Novinkou a veľkou výhodou je možnosť, že príjemca sa môže pri prevzatí zásielky rozhodnúť, či dobierku zaplatí v hotovosti alebo platobnou kartou.
GLS Parcel Shop a Pick-up Packeta tvoria kompletnú sieť s desiatkami tisíc výdajných a zberných miest. Výdajné miesta sa nachádzajú u partnerov a predstavujú pohodlný spôsob, ako odosielať a vyzdvihovať balíky.
Tovar máme fyzicky na svojom sklade v Ostrave, to znamená, že tovar odosielame na Vašu adresu v čo najkratšom termíne, najneskôr do 24 hodín.
Preto neváhajte a riaďte sa pravidlom: „Čo môžem mať dnes, neodkladám na zajtra."
Tovar máme fyzicky na externej predajni alebo sklade, to znamená, že tovar odosielame na Vašu adresu s termínom doručenia 3-4 pracovné dni. Môže sa stať, že zákazník v kamennej predajni zakúpi posledný kus, ale tovar sa nestihne aktualizovať v našom e-shope (táto varianta hrozí hlavne pri objednávkach pred Vianocami). V tomto prípade od nás dostanete informáciu o predpokladanom termíne dodania tovaru na náš sklad a jeho odoslaním. Môže sa tiež stať, že už tovar nebude k dispozícii, v tom prípade musíme objednávku stornovať.
Tovar máme fyzicky na externej predajni alebo sklade, to znamená, že tovar odosielame na Vašu adresu s termínom doručenia 5-6 pracovných dní. Môže sa stať, že zákazník v kamennej predajni zakúpi posledný kus, ale tovar sa nestihne aktualizovať v našom e-shope (táto varianta hrozí hlavne pri objednávkach pred Vianocami). V tomto prípade od nás dostanete informáciu o predpokladanom termíne dodania tovaru na náš sklad a jeho odoslaním. Môže sa tiež stať, že už tovar nebude k dispozícii, v tom prípade musíme objednávku stornovať.
Tovar je u zahraničného dodávateľa, to znamená, že tovar odosielame na Vašu adresu s termínom doručenia 10-11 pracovných dní.
Tu hrozí väčšie riziko vypredania. Ak sa tak stane, musíme objednávku stornovať alebo ponúknuť iný tovar.
Tovar je u zahraničného dodávateľa, to znamená, že tovar odosielame na Vašu adresu s termínom doručenia 20-30 pracovných dní.
Tu hrozí väčšie riziko vypredania. Ak sa tak stane, musíme objednávku stornovať alebo ponúknuť iný tovar.
Tovar môžete vrátiť do 30 dní od prevzatia.
Nepoškodený a nepoužívaný tovar pošlite späť doporučene na adresu:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová
Peniaze späť na Váš účet pošleme po doručení vráteného tovaru do 14 dní.
Výmenu tovaru za inú veľkosť prípadne za iný tovar si dohodnite:
telefonicky na: +421 915 621 028
alebo emailom: obchod@fan-store.sk
a potom pošlite tovar späť doporučene na adresu:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová