- Hlavná strana
- Hokej
- Boston Bruins
- Dresy Boston Bruins
- Boston Bruins hokejový dres #37 Patrice Bergeron adizero Home Authentic Player Pro
Boston Bruins hokejový dres #37 Patrice Bergeron adizero Home Authentic Player Pro
adidas
Značka adidas bola založená už začiatkom devätnásteho storočia v Bavorsku. Históriu značky vám prinášame podľa dôležitých míľnikov firmy.
1900/1949 Rané roky
Každý veľký príbeh má svoj začiatok. Ten od Adidasu začal v malom nemeckom meste v Bavorsku. Po prvých krokoch v matkinom umyvárni si Adi Dassler zaregistroval "Gebrüder Dassler Schuhfabrik" a v roku 1924 sa pustil do svojho poslania poskytnúť športovcom čo najlepšie možné vybavenie. Zlaté medaily v Amsterdame (1928, Lina Radke) a Berlíne (1936, Jesse Owens) boli prvými míľniky - a to bol iba začiatok príbehu.
1949 Otcom zakladateľom
Dňa 18. augusta 1949 Adi Dassler zaregistroval "Adi Dassler adidas Sportschuhfabrik" a pustil sa do práce spoločne so 47 zamestnancami v malom nemeckom mestečku Herzogenaurach. V rovnaký deň tiež registroval topánku, ktorá zahŕňala adidas 3-Stripes (3 pruhy). Od týchto skromných začiatkov začal príbeh k celosvetovému úspechu.
1954 Zázrak v Berlíne
Kto by si vtedy myslel, že screw-in-studs (skrutkovacie kolíky) na odľahčených kopačkách by pomohli písať dejiny? Keď nemecký národný futbalový tím čelil bezkonkurenčným Maďarom v roku 1954 vo finále Majstrovstiev sveta, oni vyhrali ten večer oveľa viac než len trofej šampiónov. Ich neuveriteľné víťazstvo bolo počuť po celom svete po celé desaťročia. A to aj vďaka kopačkám značky adidas.
1967 Tepláky Franz Beckenbauer
Tepláky modelu Franz Beckenbauer oslavovali svoj debut, stali sa prvým kusom oblečenia pre adidas, ktorému sa tak otvoril úplne nový obchodný model spoločnosti, ktorá doteraz robila iba topánky.
1970 Dôvera atlétov
Ako sa darí trvale získavať dôveru svetovej špičke športovcov cez desaťročia? Musí sa vyrábať inovatívne produkty, ktoré im pomáhajú v športových aktivitách. Adi Dassler prezradil, že tajomstvo úspechu malo aj ďalšie osobné zložky. Stretol sa osobne s atlétmi (niektoré z nich dokonca pozýval ako návštevníkov do Herzogenaurach), pozorne počúval, čo hovoria a neustále pozoroval čo sa dá zlepšiť. Najlepší z najlepších dôverovali Adidasu a to sa nezmení v priebehu nadchádzajúcich desaťročiach.
1978 Smrť obuvníka
Adi Dassler zomrel 6. septembra, krátko pred svojimi 78. narodeninami. Muž, ktorý takmer bez pomoci nanovo definoval priemysel športových potrieb a zdvihol latku o jednu míľu hore, po sebe zanechal prosperujúcu spoločnosť. Koniec jednej éry Dassler sa stal začiatkom druhej. Syn Horst, s podporou svojej matky Käthe, prevzali firmua naďalej ovládajú trh vrátane moderného športového marketingu.
1984 Počítač pre vaše nohy
Novinkou predbehol svoju dobu, Micropacer predstavoval systém - dnes známy ako miCoach - poskytuje štatistiky výkonu športovca.
1987 Koniec rodinného podniku
Horsta Dassler postihla náhla smrť v roku 1987, dva roky po jeho matke Käthe. Znamenalo to pre adidas zlú dobu. Potom, čo rodina Dassler opustila firmu sa mení vedenie, ktoré svoju pochybnú stratégiu a zlými rozhodnutiami spôsobí rekordnú stratu v roku 1992 a priviedla spoločnosť na hranici bankrotu.
1989- 1994 Inovácia nikdy nespí
Zatiaľ čo spoločnosť sa stále ešte vyrovnávala s finančnými problémami, nový marketingový tím presmeroval adidas na to, čo bolo známe niekoľko rokov robiť atlétmi lepší. Niektoré z najznámejších adidas inovácií, ako je napríklad Torsion (1989), koncept zariadenia (1991), Streetball kampaň (1992) a Predator kopačky (1994) sa narodili práve v tejto nepriaznivej dobe.
1997 Nový člen do mužstva - Salomon
Späť na správnej ceste, adidas pridal nového člena do svojho tímu. Vďaka akvizícii Salomon a jej značiek Salomon, TaylorMade, Mavic a Bonfire. Spoločnosť zmenila svoj názov na Adidas-Salomon AG.
2000 Nové storočie, nové divízie
Vstup do nového storočia, skupina adidas sa znovu objavila v hre. Adidas je prvý v priemysle čo zaviedol nový životný štýl so zameraním na športovo inšpirovaný streetwear. V nasledujúcich rokoch sa zrodilo nové partnerstvo s Yohji Yamamoto (2002) a Stella McCartney (2004).
2009- 2012 Nájdenie nových spoluhráčov
V roku 2011 skupina adidas získala špecialistu na outdoorové vybavenie Five Ten a TaylorMade a taky prvá golfovú spoločnosť Ashworth v roku 2009.
2015 Vytvorenie novej stratégie
V marci 2015 sme predstavili ďalšie päťročnú stratégiu obchodných plánov pre adidas Group. "Vytvorenie nového" je postoj, ktorý nás vedie do budúcnosti. Prostredníctvom športu, máme moc zmeniť život. Chemo inšpirovať a umožniť ľuďom využiť silu športu v ich životoch.
Dodacie podmienky
Tovar Vám zašleme na Vašu adresu alebo na Vami zvolené výdajné miesto.
Doručenie 1-2 pracovné dni od odoslania podľa rýchlosti dopravcu.
Dostupnosť tovaru
Termín odoslania je uvedený v detaile produktu pri každej varianty samostatne.
✅ Skladom ihneď k dodaniu (doručíme do 1-2 prac. dní)
(futbal, hokej, motorsport, moto GP)
✅ Skladom externe (doručíme do 3-4 prac. dní)
(futbal, moto GP)
✅ Skladom externe (doručíme do 5-6 prac. dní)
(hokej, motorsport)
✅ Skladom externe (doručíme do 10-11 prac. dní)
(futbal)
✅ Skladom externe (doručíme do 20-30 prac. dní)
(motorsport)
Vrátenie a výmena tovaru
Tovar môžete vrátiť do 30 dní od prevzatia.
Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoškodený, nepoužívaný a musí mať originálny obal.
Ďalšie informácie nájdete tu
(doručíme do 5-6 pracovných dní) (?)